عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماشین و آدرس roborami.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 5462
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


نامگذاری:فلانکر
اعضای خانواده:اس.یو27 -:اس.یو30 -:اس.یو33 -:اس.یو34 -:اس.یو35 -:اس.یو37
سازنده:سوخو (روسیه (شوروی سابق))
 
توضیحات:در 1969 دفتر مرکزی طراحی سوخو طراحی یه هواپیمای جنگنده تک سر نشینه دور برد رو آغاز کرد که اول اون رو تی 10 اسم گذاری کردن.
مراحل طراحی و ساخت این هواپیمای تی 10 به قدری طول کشید که اولین پیش نمونه از 10 فروند پیش نمونه اون 8 سال بعد یعنی 20 مه 1977 واسه اولین بار پرواز کرد.
یکی از دلایل این تاخیر این بود که شبیه سازی های کامپیوتری این هواپیما رو از هواپیمای اف 15 امریکایی ضعیف تر نشون دادن واسه همین بعد از مرگ پاول سوخو در سال 1975، میکائیل سیمونوف به عنوان مدیر جدید طرح تصمیم به طراحی مجدد این هواپیما گرفتش.
این بار با حفظ بعضی از قسمتهای بیرونی طرح بقیه هواپیما از اول طراحی شد. هفتمین فروند از پیش نمونه این هواپیما با ساختار اصلاح شده در 20 آپریل 1981 پرواز کرد.بارز ترین ویژگی این هواپیمای جدید نا پایداری آئرودینامیکی اون بودش که فقط و فقط با سیستم کنترل پرواز با سیم مهار میشد.پس از آزمایشهای پروازی،هواپیمای،این هواپیما رسما سوخو 27 نامگذاری شد و تولید اون از 1983 شروع شد.
شباهت ظاهری سوخو 27 با میگ 29 نشونه این هستش که هر دو طرح از یک برنامه مطالعات مرکزی برای مقابله با جنگنده های نسل جدید امریکایی بهره برده اند. پیش آمدگی ریشه بالها و همچنین ورودی های بزرگ و دو بعدی هوای این هواپیما مثل هواپیمای میگ29 هست ولی بزرگتر بودن هواپیما27 از میگ 29 و همچنین ارابه های فرود بلندتر به این هواپیما این امکان رو میده که حجم بیشتری از تسلیحات مختلف رو حمل کنه.
این هواپیما با وجود جثه بزرگش از عملکرد پروازی و قدرت مانور فوق العاده ای برخورداره مخصوصا در ارتفاعات پایین (البته این رو مدیون سیستم کنترل پرواز با سیم هستش).به مدد همین قدرت اون،خلبان ویکتور پوگاچف (سر خلبان آزمایشی سوخو) مانور کبری رو ابداع کرد (در این مانور پوگاچف با کاهش سرعت هواپیما، زاویه پیچ اونو به حدود 130 درجه میرسونه و در شرایطی که سرعت پیشروی هواپیما صفر میشود و کمی به عقب میلغزد و در انتها با افزایش توان موتور هواپیما رو به وضعیت عادی بر می گردونه(این مانور از مشکل ترین مانور ها هستش و البته فقط در مدلهای تک سرنشینه فلانکر 130 درجه پیچ میخوره ولی در مدلهای دو نفره به علت محدودیت جابجایی گرانیگاه نمیتونه بیش از 90 درجه به عقب بپیچد).
 
مو تورهای پرتوان لیولکا با نسبت رانش به وزن بیش از واحد،در انجام این مانور ها و در کل در ایجاد این قدرت پروازی نقش به سزایی داره.این موتور ها در مانور های شدید مثل کبری با ضریب اطمینان بالایی کار میکنه و کمتر پیش میآد که قاطی بکنه.
در سال 1986 تولید مدل آموزشی دو سرنشینه سوخو 27 یو بی، که همه قابلیتهای رزمی مدل اولیه رو داره،تو ایرکوتسک آغاز شد.پیش نمونه این مدل اولین بار 7 مارس 1985 پرواز کرد.فعالیتهای سوخو برای بهبود این هواپیما بازم ادامه داشت. با اصطلاحاتی رو این طرح جدید سوخو 27 یو بی،امکاناتی مثل پرواز های 10 ساعته و حتی بیشتر رو به این هواپیما دادن.این طرح سوخو 30 نامیده شد. توسعه سوخو 30 در سال 1988 شروع شد و اولین پرواز در سال 1989 انجام شد. سوخو 30 کانال اطلاعاتی پیشرفته ای داره و قادر در ماموریت مشترک با سوخو 27 اطلاعات رو از سیستم راداری سوخو 27 بگیره.سوخو 30 رو کابین با تجهیزات یکسان داره و موتورهای اون دقیقا همون موتورهای سوخو 27 هستش ولی نسبت به سوخو 27 پایه های نصب موشک بیشتری داره.
قبل از مطرح شدن برنامه توسعه سوخو 30، طراحان سوخو به فکر طرح جسورانه تری بودن. اونها با مبنا قرار دادن طرح سوخو 27 اولیه، هواپیمای ناونشین جدیدی رو به اسم سوخو 33 (سوخو 27 کی) طراحی کردن.اساسی ترین فرق ظاهری سوخو 27 و 33 بالکهای کوچک جلوی بال در سوخو 33 هستش. اولین پرواز سوخو 33 در 17 اوت 1987 انجام شد و در سال 1989 آزمایشات اون روی ناو شروع شد. تعبیه یک لوله سوخت گیری هوایی، کاهش طول مخروط دم، بالهای جمع شدنی و همچنین امکان حمل موشک ضد کشتی ماسکیتو، دیگر تغییرات سوخو33 نسبت به سوخو 27 هستش.
با اعلام رسمی نیاز نیروهای نظامی شوروی به یک هواپیمای آموزشی جنگنده ناونشین، طراحان سوخو با انجام تغییراتی بر روی سوخو27 یک نفره؛ مدل سوخو 27 کی یو رو ساختن.این هواپیمای جدید نسبت به مدل اولیه تغییراتی به شرح زیر داشت: 1-طراحی مجدد قسمت جلوی هواپیما( بدنه هواپیما رو جوری طراحی کردن که بشه 2 تا صندلی پران رو به صورت پهلو به پهلو کنار هم قرار داد).2-قرار دادن یه جفت بالک اضافه در جلوی بالهای اصلی.3-لوله سوخت گیری هوایی جمع شونده.4-ارابه های فرود بلندتر و یک جفت چرخ در ارابه فرود دماغه. این هواپیما به علت بروز مشکلات مالی در اون زمان لغو شد ولی کارخانه سوخو این طرح رو ادامه داد و اونو مبنای یه بمب افکن قرار داد که اونو سوخو 34 (سوخو27 آی بی) نامیدن. اولین پیش نمونه سوخو34 در تاریخ 18 دسامبر 1993 پرواز کرد.
غیر همه این فعالیتها، گروه طراحی سوخو برنامه اصلاحی جدی تری رو برای این هواپیما در نظر داشت و از 1988 طرح آزمایشی سوخو 27 ام با تجهیزات زیر رو مورد بررس قرار داد: 1-سیستم رانش چرخان موتور، 2-بالکهای کاملا متحرک،3-سیستم کنترل پرواز رقمی به جای سیستمهای آنالوگ استاندارد سوخو27 ،4-لوله سوخت گیری هوایی جمع شونده و 5-صندلی پران اریب با زاویه 30 درجه (برای فشار کمتر به خلبان و کاهش خطر).این هواپیمای جدید رو سوخو35 نامیدن.رادار چند منظوره سوخو 35 میتونه 8 هدف پرنده رو همزمان ردیابی کنه.
سوخو 37 که جدید ترین و پیشرفته ترین عضو خانواده فلانکرها هستش از اصلاح سیستم نرم افزار هدایت پرواز سوخو 35 به وجود اومد.فاصله زمانی بین 2 تعمیر اساسی موتورهای سوخو 37 نسبت به سوخو 27 از 700 ساعت به 1000 ساعت افزایش داده شد.به مدد این موتورهای پر قدرت و جدید این هواپیما علاوه بر مانور کبری میتونه مانور استثنایی کولبیت رو انجام بده که در اون هواپیما یک پشتک 360 درجه در هواپیما میزند و سپس در مسیر اولیه به پرواز ادامه میاد (بدونه تغییر ارتفاع)(با وجود اینکه غربیها معتقدند که انجام این مانور در شرایط عملیاتی مقدور نیست،با گرایش سازندگان جنگنده به سمت تکنولوژی خفا کاری، این جور مانورها میتونه بسیار به درد بخور باشه.البته اینرو هم بگم که انجام این مانورکولبیت انرژی جنبشی فراوانی از هواپیما میگیره که باعث میشه هواپیما به یه هدف آسون تو هوا تبدیل بشه واسه همین خلبانی که از این جور مانورها استفاده میکنه با سرعت عمل زیادی داشته باشه که به حریف فرصت حمله نده).
مانور کولبیت
 
مانور لوپینگ
انواع مدلها:
SU.27
SU.27P
ُSU.27S
SU.27PD
SU.27UB
SU.27LL-PS
SU.27KU
SU.27PU
p.42
 سوخو 37
 
مشخصات:سوخو۲۷ پی
موتور: ساتورن/لیولکا AL-31F
رانش:۱۸۸۵۷ پوند بدونه پس سوز و ۲۷۵۶۰ پوند با پس سوز
طول: ۲۱.۹۳ متر
عرض: ۱۴.۷۰ متر
ارتفاع:۵.۹۳۵ متر
بیشترین وزن عملیاتی: ۳۰۰۰۰ کیلوگرم
بیشترین سرعت:۲۵۰۰ کیلومتر در ساعت (۲.۳۵ ماخ)
سقف پرواز عملیاتی:۱۸۰۰۰ متر
بیشترین برد: ۱۵۰۰ کیلومتر (بدونه سوخت ذخیره)
مسافت برخاست: ۴۵۰متر
مسافت فرود: ۶۲۰ متر
سرعت واماندگی:۲۰۰ کیلومتر در ساعت.
تسلیحات:
  یک توپ هوایی ۳۰ میلیمتری Gsh-301 در ریشه بال
 حداکثر ۱۰ فروند موشک هوا به هوا (دو موشک نیمه فعال هدایت راداری R-27R پشت سر هم در زیر بدنه،۲ فروند موشک هدایت مادون قرمز R-27T ذر پایه های مرکزی بالها،۲ فروند موشک هدایت نیمه فعال هدایت راداری R-27ER یا هدایت مادون قرمز R-27ET زیر ورودی های موتور،۴ فروند موشک نزدیک برد هدایت مادون قرمزی R-73A یا R-60 در پایه های برون سوی زیر بالها.
 رادار فازوترون N001 با میدان عمل ۱۰۰ کیلومتر برای هواپیماهایی با ابعاد میگ ۲۱ با امکان رهگیری ۱۰ هدف و قفل روی یکی از آنها.
 
تصاویر:
SU-30
SU-35
su-27
SU-30MK
SU-27UB
SU-34
SU-30MK 2
SU-27
 
مانور کبری



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : ramin moeini
ت : سه شنبه 2 اسفند 1390

 

 
 

 هلیکوپتر جنگی میل۲۸ 

نامگذاری:هاووک    HAVOVC 

سازنده:میل

 

توضیحات:

تجربه جنگ افغانستان و افزایش توان ضد هلیکوپتری ناتو، ضعفهای هلیکوپتر میل24 رو به خوبی نمایان کرد.این هلیکوپتر میل24 در میدان نبرد در مقابل حریفانی مثل کبری و آپاچی قدرت عمل کمی داشت.به همین دلیل آخرهای دهه 1970 گروه طراحی میل طراحی یک هلیکوپتر تهاجمی جدید برای جانشینی میل های 24 رو شروع کرد.اسم طرح جدید رو میل 28 گذاشتن و در دهم نوامبر 1982 برای اولین بار پرواز کرد اما این هلیکوپتر تا سال 1984 به صورت محرمانه نگه داری میشد.

با وجود اینکه میل28 شبیه آپاچی هستش،ولی در اصل این هلیکوپتر بر اساس نیازهای نیروهای نظامی شوروی به ویژه در مقابل نیروهای زرهی طراحی شده است.با وجود موفقیت آمیز بودن پروازهای آزمایشی،به دلیل مشکلات مالی روسها تولید انبوه میل 28 تا سال 1988 امکان پذیر نشد و در سال 1990 به خدمت ارتش روسیه در امد.

میل 28 بدنه ای نسبتا آئرودینامیکی داره که دو سرنشین اون به صورت پشت سر هم داخل اون قرار میگیرند.برای افزایش توان جنگی این هلیکوپتر به وسایل دفاعی مختلفی مجهز شده است از قبیل رادار هشدار دهنده و دستگاههای پارازیت انداز.به غیر اینا کابین و بقیه قسمتهای حساس دارای پوشش مقاوم زرهی هستند.

میل 28 در نمایشگاه لوبورژه پاریس در سال 1989 برای اولین بار به نمایش عمومی در آمد و اونجا با مانورهای قوی و متنوع مانند شیرجه و غلت کامل توجه غربی ها رو به خودش جلب کرد.

 

انواع مدلها:

MI-28

 با قابلیت رزم شبانهMI-28N

 

3d-MI28

 

مشخصات مدل پایه:

 

موتور:2 موتور توربو شفت TV-117VM با قدرت ۱۵۴۵kw

ملخ:پروانه اصلی ۵ ملخه و پروانه دم ۴ ملخه

طول:(بدونه پروانه ها) ۱۷.۰۱m

عرض:۱.۸۵m

ارتفاع:4.70m

قطر پروانه:۱۷.۲۰m

وزن خالی:8095kg

بیشترین وزن برخاست:11660kg

بیشترین سرعت افقی:300km/h

بیشترین سرعت کروز:270km/h

بیشترین نرخ صعود:816m/min

بیشترین برد با سوخت استاندارد:460km

بیشترین مداومت پرواز:2hr

سقف پرواز:5800m

سقف پرواز ایستا:3600m

تسلیحات: یک قبضه توپ 30 م.م NPPU-28 با ۲۵۰ گلوله با نرخ شلیک ۹۰۰ گلوله در دقیقه.

ظرفیت حمل ۴۸۰KG در زیر هر بال.

قادر به حمل ۱۶ موشک ضد تانک هدایت رادیویی 9M114 و همچنین راکت اندازهای ۸۰mm

 

عکسها:

 

 



:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : ramin moeini
ت : سه شنبه 2 اسفند 1390
نسل جدید محبوب ترین خودروی رودستر مرسدس بنز یعنی SL کلاس هم معرفی شد و باز هم مرسدس بنز با طراحی چشم گیر تعجب همگان را بر می انگیزد !!!

ظاهر SL جدید تا حدود زیادی به نسل جدید دگر کلاسهای مرسدس بنز شبیه است طراحی ای که طراحی نوین مرسدس بنز نامیده میشود .

اگر بخواهیم همه هنر مرسدس بنز برای ساخت یک خودروی رودستر را ببینیم باید به سراغ مرسدس بنز SL کلاس برویم. خودرویی که روح جنگنده و سریع بودن در دون آن موج میزند که در بدنه آن به مقدار زیادی از فیبر کربن استفاده شده است.

هم چنین سیستم تعلیق با کمک فنرهای بادی و هوشمند آن با فنر پیچشی و یک فنر عمودی ساده جایگزین شده است.

برخی از امکانات : سیستم ناوبری , سیستم تهویه مطبوع دوگانه , سیستم صوتی و تصویری پیشرفته , پارک کمکی , سیستم کنترول پایداری , سنسور خواب آلودگی راننده , سنسور باران و ... .

مشخصات موتوری مدل SL550 :
موتور توربو 8 سیلندر 4663 سی سی با قدرت 429 اسب بخار . گیربکس 7 دنده اتوماتیک , شتاب صفر تا صد : 4.3 ثانیه

 


:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : ramin moeini
ت : سه شنبه 2 اسفند 1390

  بزرگترین هلیکوپتر دنیای غرب Sikorsky CH 53E

 

چگونه می توانید یک خمپاره انداز ۷۲۶۰ کیلوگرمی M198 را به همراه خدمه و مهمات، شبانه از دشتی ناهموار و بدون جاده عبور دهید؟ خب، پیشنهاد ما استفاده از Super Stallion است که لقب بزرگترین و قوی ترین اسب پرنده ارتش آمریکا را دارد…

 

 

Sikorsky CH-53E Super Stallion در حقیقت بزرکترین و سنگین ترین هلیکوپتر در دنیای غرب است ‫(‬حساب شرق با توجه به تجهیزات چین و روسیه، کاملا جدا است‫).‬ این بالگرد توسط صنایع هوایی Sikorsky Aircraft و بر مبنای طرح هلیکوپتر CH-53D Sea Stallion ساخته شده است‫.‬ صنایع سیکورسکی اسب پرنده اش را به سه موتور و هفت پره گردان مجهز کرد و قسمت متحرک عقب را هم ۲۰ درجه چرخاند تا قدرت مانور و بلند شدن این پرنده غول پیکر را افزایش دهد‫.‬ این بالگرد اولین بار در سال ۱۹۸۱ به خدمت ارتش آمریکا در آمد و هنوز هم در نیروی دریایی مهمترین وسیله نقلیه برای جابجایی نیرو، مهمات و تجهیزات به شمار می رود‫.‬

 

Super Stallion در ارتش آمریکا بیشتر با نام Hurricane Maker یا طوفان ساز شناخته می شود‫.‬ زیرا نیروی گریز از مرکز و جریان هوایی که این غول پرنده هنگام بلند شدن ایجاد می کند، به راحتی می تواند افراد را از جای خود کنده و به اطراف پرت کند‫.‬ شفت توربوی سه گانه T64-GE-416 آنقدر توانمند است که نیروی لازم برای بلند کردن و انتقال ۵۵ سرباز با ساز و برگ کامل، یا ۱۳۶۰۰ کیلوگرم بار را تامین کند‫.‬ اگر هم تجهیزات را به زیر هلیکوپتر آویزان کنید، می توانید وزن آنها را تا ۱۶۳۰۰ کیلوگرم افزایش دهید‫.‬ یعنی اینکه یک کامیون موشک انداز هشت چرخ یا یک هلیکوپتر را به راحتی برای تان جابجا می کند‫.‬

 

CH-53E نسبت به اسبهای قبلی نیروی دریایی آمریکا به شکل قابل توجهی بهبود یافته است‫.‬ سیستم انتقال نیروی آن قوی تر شده، تیغه های گردان آن از آلیاژ تیتانیوم‫-‬فایبرگلاس ساخته شده اند و به سیستم کنترل پرواز خودکار مجهز شده است‫.‬ سیستم کنترل پرواز دیجیتال این هلیکوپتر از فشار بیش از اندازه خلبان به بالگرد که ممکن است باعث سقوط آن شود، جلوگیری می کند‫.‬

 

این پرنده آهنی بیش از ۳۰ متر طول، ۸.۵ متر ارتفاع و ۱۴۹۰۰ کیلوگرم وزن دارد. با این حال موتورهای قدرتمند CH-53E می توانند تا ۱۷۳ گره (یا ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت) سرعت بگیرند و مسافت تقریبی ۵۵۰ مایل دریایی (۱۰۱۸ کیلومتر) را بپیمایند. این هلیکوپتر به کاهنده های مادون قرمز ویژه ای در انتهای لوله اگزوز موتور مجهز شده که تا حد زیادی ردپای حرارتی این غول پرنده را از بین می برند. این کار تقریبا موشک های زمین به هوای دارای ردیاب حرارتی را از فقل شدن روی این بالگرد، باز می دارد و جان وی را نجات می دهد. اگر هم CH-53E مورد حمله قرار گیرد به سیستم دفاعی chaff dispenser system مجهز بوده و همچنین قسمت های حیاتی و استراتژیک بدنه آن با تیتانیوم و kevlar (نوعی فیبر سنتتیک) پوشانده شده اند.

 

این هلیکوپتر همچنین به ابزارهایی چون دید در شب، FLIR یا حسگر گرمایی ، Doppler یا کاهنده صدا و رادار جستجوگر زمین مجهز است، که تمامی این ابزارها اطلاعات خود را از طریق صفحه نمایش و کلاه خلبان در اختیار وی می گذارند. اگر هم خلبان مجبور به درگیری و پاسخ به آتش دشمن باشد، دو مسلسل BMG XM218 کالیبر ۵۰ در جلو و یک مسلسل GAU-21 کالیبر ۵۰ در عقب این هلیکوپتر نصب شده اند. همچنین می توان یک موشک ضدهوایی یا دو موشک استینگر AAM هم بر روی این هلیکوپتر سوار کرد.

 

البته CH-53E علی رغم ماموریت های برجسته ای همچون نجات کارکنان سفارت آمریکا در موگادیشو هنگام شروع جنگ داخلی سال ۱۹۹۱ سومالی، نجات کاپتان Scott O’Grady پس از سقوط هواپیمای اف-۱۶ در ۱۹۹۵ بر فراز بوسنی و یا انجام طولانی ترین عملیات آبی-خاکی تاریخ، با فرود ۶ فروند CH-53E در افغانستان سال ۲۰۰۱، به پایان عمر خود نزدیک شده است. قرار است این هلیکوپتر به زودی با CH-53K جایگزین شود که به موتورهای جدید و پره هایی با آلیاژ جدید و کابین خلبان عریض تر مجهز شده است.



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : ramin moeini
ت : پنج شنبه 24 آذر 1390

مازراتی کوبانگ محصول شاسی بلند کمپانی مازراتی !!!!

مازراتی کوبانگ جدیدترین محصول کمپانی بزرگ مازراتی است که در سال 2011 این کمپانی بزرگ اقدام به طراحی آن کرد و اکنون که طراحی آن به پایان رسیده و مراحل نهایی تست و طراحی خود را طی می کند و کمپانی مازراتی امیدوار است که در سال 2012 با ورود این خودروی بسیار زیبا بتواند بازار اتومبیل های شاسی بلند را در دست بگیرد انصافا مازراتی کوبانگ فوق العاده زیبا میباشد . شاید اگر داوینچی اکنون زنده بود یک خودرویی شبیه به کوبانگ طراحی میکرد در واقع کوبانگ یک شاسی بلند مدرن با امکانات لوکس فراوانی میباشد که آن را از دیگر رقیبان شاسی بلند خود متمایز میکتد.

جلو پنجره این خودرو همانند دیگر مازراتی ها میباشد اما طراحی چراغ های جلو و عقب آن با دیگر مازراتی ها کاملا متفاوت است و بسیار زیباتر شده .

با ورود نمایندگی مازراتی به کشور میتوان امیدوار بود که با ورود این خودرو به بازار جهانی بتوانیم شاید تردد این خودرو در سطح جاده های کشور باشیم .



 



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ramin moeini
ت : چهار شنبه 16 آذر 1390

امروز میخوام یک خودروی خاطره انگیز رو به شما معرفی کنم خودرویی که همه ما ازش خاطره داریم ولی نه با نسل جدیدش بلکه با نسل قدیمیش !!!

خودروی فولوکس بیتل رو همه میشناسیم و با نسل قدیمیش کلی خاطره داریم اما اکنون که نسل جدید اون در دنیا موجود میباشد متاسفانه وارد کشور نمیشود فولوکس بیتل جدید دارای آپشن های بسیار مدرن و فوق العاده ای میباشد اما ظاهر اون الهام گرفته از همون مدل های قدیمی این خودرو میباشد شاید دلیل اصلی کمپانی فولوکس واگن برای اینکه تغییرات زیادی در ظاهر این خودرو ایجا نکرده این است که همون ظاهر محبوب و دوست داشتنی رو مردم میپسندند .

موتور : توربو شارجر . 2000 سی سی . قدرت 200 اسب بخار

گیربکس 6 دنده ای و اتوماتیک

حداکثر سرعت : 250 کیلومتر در ساعت

ساخت کشور آلمان

قیمت جهانی : 25000$


 



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : ramin moeini
ت : یک شنبه 29 آبان 1390


بی ام وه M3 کوپه !

بی ام وه M3 جدید با رنگ نقره ای یخی نمادی از ذوق و هنر بی ام وه است که تولید این خودرو از سال 1972 آغاز شده و اکنون پس از گذشت 40 سال ما شاهد یکی از خودروهای زیبا و دوست داشتنی هستیم .

M3 جدید در واقع ادامه دهنده راه همان نسل قبلی M3 است اما با ظاهری بسیار زیبا و جنگنده که زیبایی اون بی شک به خاطر بی ام وه بودن آن است . صدای اگزوز بی ام وه M3 بسیار زیبا است به طوری که اگر در کنار شما گاز بخورد فکر میکنید که یک جت جنگی داره از کنارتون رد میشه .

موتور 8 سیلندر . 3999 سی سی . با قدرت 414 اسب بخار . 7 دنده اتوماتیک . شتاب صفر تا 100 4.5 ثانیه . حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت . قیمت در کشور آلمان 81.000$




 



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : ramin moeini
ت : یک شنبه 29 آبان 1390

بازگشت گودزیلا !!!

نیسان جی تی آر یک محصول سوپر اسپرت از کمپانی نیسان است خودرویی که هم بسیار زیبا و هم بسیار سریع است طراحی نیسان جی تی آر  نشان گر اوج ذوق و هنر کمپانی نیسان است برای ساخت زیباترین ها اما در کل نمیتوان گفت که این خودرو توانایی رقابت با غول هایی چون لامبورگینی و فراری را دارد . چراغهای گرد عقب این خودرو بسیار شبیه به چراغ عقبهای شورلت کوروت میباشد .

موتور 6 سیلندر . 3799 سی سی . با قدرت 454 اسب بخار . 6 دنده اتوماتیک .  شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه . حداکثر سرعت 340 کیلومتر در ساعت

 



 



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : ramin moeini
ت : چهار شنبه 25 آبان 1390

یکی از جدیدترین خودروهای پای گذاشته به کشور مرسدس بنز CLS350 2012 میباشد که حدودا یک ماهی میشه که در نمایشگاه های تهران با قیمت بسیار بالای 350 ملیون تومان به فروش میرسد در حالی که قیمت جهانی آن 65.000$ است و این قیمت باور نکردنی اوج نا به سامانی بازار داخلی کشور را نشان میدهد .

نسل دوم مرسدس بنز CLS دز سال 2010 معرفی شد اما همین امسال به بازار جهانی راه پیدا کرد این نسل از نظر ظاهر همان سبک نسل قبلی را البته با کمی محافظه کاری دنبال میکند و ظاهرا بهبود هایی در زمینه دید و تنگی ردیف عقب صورت گرفته است .

CLS 350 دارای موتور 6 سیلندر 3498 سی سی است که شتاب صفر تا صد آن 6.1 ثانیه است و سرعت آن بر روی 250 محدود شده است قدرت موتور 301 اسب بخار

برخی از امکانات : سنسور باران و کارکرد هوشمند برف پاک کن / سنسور پارک / سقف جیر / کمک فنرهای ایروماتیکی / با قابلیت تنظیم ارتفاع / کروز کنترول / سیستم کمکی پارک / روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ های جلو / قابلیت چرخش چراغها سر پیچ / آینه , فرمان و صندلی حافظه دار / گرمکن و سرد کن صندلی های جلو و عقب با قابلیت تنظیم گودی کمر / رادیو CD و DVD با 8 بلندگو / سیستم تلفن همراه و Ipod / نمایشگر 6 اینچی TFT و سیستم ناوبری  / سیستم بلوتوس و ...


 



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : ramin moeini
ت : چهار شنبه 25 آبان 1390

مرسدس بنز ML کلاس 2012  جدید ... !

مرسدس بنز ML کلاس یکی از مهم ترین SUV های مرسدس بنز محسوب میشود که سواری نرم و امکانات بسیار زیادی دارد در واقع مرسدس بنز ML کلاس بسیار مجهز تر و سریع تر از دیگر SUV های مرسدس ینر یعنی M و GLK کلاس است و این خودرو بیشتر متناسب با سلیقه بازار آمریکای  شمالی ساخته میشود .

مرسدس بنز ML کلاس هنوز به کشور ما راه پیدا نکرده و اگر راه پیدا کند با قیمتی گزاف به فروش خواهد رسید .

مشخصات مرسدس بنز ML 63 AMG 2012 :

موتور : 8 سیلندر توربو و حجم موتور : 5461 سی سی , قدرت : 550 اسب بخار

شتاب صفر تا صد : 4.9 ثانیه , حد اکثر سرعت : 300 کیلومتر در ساعت



 



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ramin moeini
ت : چهار شنبه 25 آبان 1390
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');