تاریخچه و تصاویر شورلت کامارو -فردا - امروز و دیروز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماشین و آدرس roborami.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 5553
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



تاریخچه و تصاویر شورلت کامارو -فردا - امروز و دیروز
 
شورلت کامارو جدید کمپانی جنرال موتورز
 
 
نیویورک - کمپانی جنرال موتورز (General Motors (GM، عکسهایی از نمونه خودرو شورولت کامارو کانورتیبل با سقف تاشو (Convertible Chevrolet Camaro) جدید خود را منتشر نمود. این خودرو روز یکشنبه هفته جاری در نمایشگاه اتوموبیل دیترویت (Detroit Auto Show) به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

کمپانی GM پس از پرده برداری از مدل سقف دار این خودرو در نمایشگاه سال گذشته اعلام کرده بود که در سال 2009 به تولید یک کامارو جدید خواهد پرداخت که نمونه کانورتیبل آن در سال 2010 به بازار خواهد آمد. با اعلام این خبر دیگر میدانیم که تاریخ تکرار میشود.


خودرو کامارو برای اولین بار در سال 1966 و در رقابت با موستانگ Mustang ابداع سال 1964 کمپانی فورد Ford به عموم معرفی شد و بازگشت مجدد آن هم - برای بار دوم - تحت تاثیر موفقیت موستانگ بوده است.

این بار رقیب، مدل سال 2005 موستانگ بود که با الهام از مدل قدیمی این خودرو و به قصد زنده کردن علاقه عموم به خودروهای دو در تولید شده بود.

تولید کامارو و خویشاوند نزدیکش پونتیاک فایربرد (Pontiac Firebird) در سال 2002 متوقف شده بود.

اد پپر Ed Peper مدیر کل بخش شورلت کمپانی GM در بیانیه ای همراه با انتشار عکسها گفته است: "اگر این مدل کامارو کانورتیبل ضربان قلب
 
 
 
شما را بالا نبرد، یا باید چشمانتان را معالجه کنید یا قلبتان مشکل دارد!"





:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ramin moeini
ت : سه شنبه 12 مهر 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');