EX1 2010


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماشین و آدرس roborami.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 5614
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



 : طراحی شده برای ارائه احساسات شدید رانندگی به عنوان یک جشن سالگرد 200 ضبط اموال بیگانگان

ظاهر طراحی خاص این اسب سواری دو نفره است و طراحی مکانیکی آن ، مانند نوع "پوشش محافظ خارجی" برای برجسته سازی ماهیت آن است سبک وزن است که هدایت راننده را در خودرو سخت کرده است.

طراحی آن مانند پزو های جدید است که برای اولین بار در ماشین SR1 مفهومی دیده می شود در اوایل سال جاری ، با پنجره مشبک و آن جبهه "شناور" و نقش برجسته هایی مواج  تعجب همگان را بر انگیخت قطعات آلومینیومی براق باعث جذابیت بیشتر این خودرو شده است .

معماری ، ساختار و سیستم تعلیق

دور از اسب سواری "کلاسیک" ، خودرو EX1 مفهومی در معماری مدرن شکل گرفته مانند "قطره آب" ، بر اساس با بخش عقب ساخته شده در اطراف دو چرخ نزدیک مجموعه ای عقب.

بر اساس تجربه حاصل از ایجاد Asphalte خودرو در سال 1996 مفهوم و دو مدل 20Cup از سال 2005. معماری انتخاب شده از EX1 را فعال کرده باشد اندازه محفظه مسافر برای توزیع وزن مطلوب کاهش یافته و اطمینان حاصل شود که هیچ وزن اضافی وجود ندارد دارد .

این خودرو از دو موتور الکتریکی بهره میبرد

عکسها در ادامه مطلب



 





:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ramin moeini
ت : سه شنبه 10 آبان 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');