"نیو مورانو" پارس خودرو بازار را تسخیر می کند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماشین و آدرس roborami.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 5592
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



 

"نیو مورانو" پارس خودرو بازار را تسخیر می کند
قائم مقام معاونت فروش و بازاریابی شرکت پارس خودرو، در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از عرضه دو خودرو جدید تینا و قشقایی برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد و گفت : از آنجا که مشهد بازار استراتژیک صنعت خودرو به حساب آمده و به لحاظ جمعیت و وضعیت اقتصادی که دارد جزء بازارهای اصلی کشور محسوب می شود،به همین جهت از لحاظ بازاریابی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
حسین روانبد در گفتگو با خبرخودرو ، اظهار داشت :علاوه بر عرضه دو خودرو تینا و قشقایی ،خودروی جدید نیو مورانو نیز در نمایشگاه مشهد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است که به زودی شماره گذاری آن شروع خواهد شد.
 
وی در ادامه اظهار داشت : نکته قابل توجه این است که نیو مورانوی پارس خودرو مجهز به گیربکس CVT  ایکس ترونیک و همچنین دو سیستم پایداری VDC است که موجب جلوگیری از واژگونی خودرو می شود. موضوع مهم قیمت این خودرو است که با وجود تجهیز به این سیستم ها به منظور رضایت مشتریان و جذب بازار داخلی حدود 10 میلیون از مدل 2009 ارزان تر عرضه می شود. به این ترتیب بازار بسیار مناسبی برای این خودرو پیش بینی می شود به طوری که در نمایشگاه مشهد تعداد قابل توجهی از این خودرو فروخته شده است.
 
وی در ادامه به عرضه خودروی جدید پیکاپ در نمایشگاه مشهد خبر داد و گفت :محصول جدیدی به نام پیکاپ که در حقیقت پیکاپ تغییر یافته و بهینه شده است ،در نمایشگاه خودرو مشهد عرضه شده که علاوه بر پاس نموده استاندارد یورو 3 ،دارای ایربگ ،ABS  ،و یکسری تغییرات در فیس لیفت است .
 
وی با اشاره به اینکه خودرو پیکاپ برای اولین بار در نمایشگاه مشهد رونمایی شد،تصریح کرد:با توجه به نیاز بازار به محصولی مثل پیکاپ و تقاضای بالایی این خودرو ،پیش بینی می شود که در آینده این خودرو از بازار خوبی برخوردار باشد.
 
وی درادامه در خصوص ارائه تسهیلات ویژه فروش به خودرو قشقایی در نمایشگاه مشهد پرداخت و اظهار داشت:در نمایشگاه امسال تنها برای خودرو قشقایی به صورت نقدی و اقساطی تسهیلات و شرایط فروش ویژه ای را در نظر شده است به طوری که در این دوره از نمایشگاه مشهدبرای این خودرو ،20 میلیون وام با باز پرداخت یک ساله به متقاضیان ارائه می شود.
 
روانبد همچنین در خصوص فروش خودرو تینا در نمایشگاه امسال گفت :در حال حاضر این خودرو فروش فوری ندارد و تنها دارای شرایط پیش فروش است.
 
وی در ادامه استقبال از نمایشگاه خودروی مشهد را بسیار خوب دانست و تصریح کرد :از آنجا که دو خودروی تینا و قشقایی 20 روز است که شماره گذاری و وارد بازار شده است ،پیش بینی می شود که با وجود استقبال خوبی که از محصولات نیسان در ایران شده ، این دو محصول نیز با استقبال خوبی از سوی متقاضیان روبرو شود.




:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : ramin moeini
ت : چهار شنبه 11 آبان 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');