مازراتی کوبانگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماشین و آدرس roborami.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 5543
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



مازراتی کوبانگ محصول شاسی بلند کمپانی مازراتی !!!!

مازراتی کوبانگ جدیدترین محصول کمپانی بزرگ مازراتی است که در سال 2011 این کمپانی بزرگ اقدام به طراحی آن کرد و اکنون که طراحی آن به پایان رسیده و مراحل نهایی تست و طراحی خود را طی می کند و کمپانی مازراتی امیدوار است که در سال 2012 با ورود این خودروی بسیار زیبا بتواند بازار اتومبیل های شاسی بلند را در دست بگیرد انصافا مازراتی کوبانگ فوق العاده زیبا میباشد . شاید اگر داوینچی اکنون زنده بود یک خودرویی شبیه به کوبانگ طراحی میکرد در واقع کوبانگ یک شاسی بلند مدرن با امکانات لوکس فراوانی میباشد که آن را از دیگر رقیبان شاسی بلند خود متمایز میکتد.

جلو پنجره این خودرو همانند دیگر مازراتی ها میباشد اما طراحی چراغ های جلو و عقب آن با دیگر مازراتی ها کاملا متفاوت است و بسیار زیباتر شده .

با ورود نمایندگی مازراتی به کشور میتوان امیدوار بود که با ورود این خودرو به بازار جهانی بتوانیم شاید تردد این خودرو در سطح جاده های کشور باشیم .



 





:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : ramin moeini
ت : چهار شنبه 16 آذر 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');